Inżynier I linii wsparcia
Intebuco Polska Sp. z o.o.
Miejsc pracy: Chorzów
Wyróżnia nas indywidualne podejście do naszych klientów, z którymi bardzo blisko współpracujemy. Tak samo indywidualnie podchodzimy do każdego członka naszego teamu – wzmocnimy Twoje silne strony, przeszkolimy i udoskonalimy w obszarach, w których jesteś słabszy. Mimo to, iż robimy wielkie rzeczy nie jesteśmy duża firmą, więc u nas nie stracisz swojej indywidualności. Jeśli chcesz dołączyć do młodych profesjonalistów, którzy prace traktują jako swoją pasję, aplikuj do nas już dziś i zostań członkiem naszego zespołu. Z pewnością nie będziesz się nudzić - robiąc to co lubisz - w miłej atmosferze, realizując swoje życiowe cele.
Zadaniem pracownika będzie przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników oraz diagnozowanie i rozwiązywanie problemów aplikacyjnych, sprzętowych i sieciowych, jak również pomoc przy serwisowaniu sprzętu i infrastruktury IT oraz instalacji i konfiguracji sprzętu i oprogramowania.
Obowiązki:
- przyjmowanie i klasyfikacja zgłoszeń w systemie serwisowym,
- wsparcie użytkowników systemów informatycznych, rozwiązywanie incydentów i problemów,
- diagnozowanie oraz rozwiązywanie problemów związanych z awariami urządzeń i systemów informatycznych,
- obsługa techniczna sprzętu komputerowego,
- instalację oprogramowania biznesowego (zgodnie z procedurami i przyjętymi standardami)zapewnienie użytkownikom wsparcia w ramach pierwszego kontaktu.
Nasze wymagania:
- biegła obsługa komputera i znajomość środowiska systemu operacyjnego Microsoft Windows,
- wykształcenia kierunkowego o profilu informatycznym lub pokrewnym,
- praktyczne umiejętności rozwiązywania problemów ze sprzętem PC,
- zaangażowanie, sumienność, skrupulatność,
- umiejętność pracy w zespole,
- jesteśmy otwarci także na kandydatów bez doświadczenia, dla nas liczy się Twoja wiedza i pasja, a doświadczenie zdobędziesz z nami.
Co oferujemy:
- stabilne zatrudnienie, dodatkowe premie i dodatki,
- ciekawą pracę w gronie młodych profesjonalistów z pasją do swojej pracy,
- kontakt z najnowszymi technologiami i trendami rynku IT,
- możliwość rozwijania kompetencji i zdobycia doświadczenia przy rozwoju systemów informatycznych, szkolenia z IT,
- dogodną lokalizację pracy, nie będziesz musiał jeździć po Polsce - praca na miejscu, żadnych delegacji,
- pakiet benefitów, m.in.: kartę Multisport, imprezy integracyjne i dobrą kawę,
- stawiamy na bardzo dobrą atmosferę w pracy, gdyż tworzymy zgrany zespół – razem możemy więcej,
- praca na laptopie z minimum 2 monitorami i na ergonomicznym fotelu w klimatyzowanym pomieszczeniu z oknem ;)
- parking pod firmą,
- mówimy wyłącznie po polsku.
Sądzimy, że zatrudnianie pracowników o zróżnicowanych umiejętnościach stanowi podstawę naszego rozwoju i sukcesu. Decyzje rekrutacyjne podejmujemy w oparciu o indywidualne doświadczenie i kwalifikacje naszych kandydatów. Cenimy ich zamiłowanie do odkrywania, tworzenia, upraszczania i budowania. Stawiamy na kreatywność, przecież w IT nie może jej zabraknąć. U nas jest miejsce dla indywidualistów oraz dla tych, którzy cenią grę w zespole.
W INTEBUCO w zależności od Twojej wiedzy i doświadczenia oraz kompetencji zawodowych możemy zaproponować Ci również inne stanowiska związane z IT (od consultingu, poprzez programowanie i serwis, po sprzedaż usług).
Mile widziani studenci ostatnich lat studiów - pracodawca dostosowuje się do zajęć na uczeni. Więcej informacji na temat rekrutacji znajdziesz na naszej stronie internetowej. Dołącz do naszego zespołu - aplikuj już dziś!
Napisz do nas na praca@intebuco.pl lub zadzwoń 22 20 50 433, 32 790 99 77